tisdag 24 januari 2012

weekend plans!

Yeah, you herd me! PLANS! Du vet, planer, planeringar. Inte typ planer som i fotbollsplaner utan som i att man har bestämt att göra något speciellt vid en speciell tidpunkt. You knooow!

Om allt går som "planerat", så ska jag och Emil ha lite "kvalitetstid" i helgen. Vilket man kan tycka att vi har varje helg då vi träffar varandra nästan varje helg. Men i alla fall, du får tycka och tro vad du vill, det är inte mitt problem, det är ditt. You work with it!

Vi har i alla fall tänkt att gå på bio, mysa och ta hand om varandra. Jag älskar det! Det blir nästan lite som en nytändning i förhållandet, man kan känna sig nykär och helt galen. Jag brukar bli nervös :P haha! Det är så mysigt! Och då och då kan man behöva det. Påminna sig själv om hur kär man egentligen är och hur trevligt man har i varandras sällskap.
Sounds nice, huh?

Vi får väl se hur det blir. Jag skulle nöja mig med en hemmakväll också med mys och tv-spel om det vore så (: Jag är flexibel.
Bara för att jag är en sådan otroligt upptagen människa. Vill du träffa mig, prata med mig mm så får du ringa, smsa eller maila till receptionen. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar