måndag 2 januari 2012

My passions in life

Jag har några få riktiga passioner i mitt liv och det är; min älskade fästman, våran lilla Maito, vänner, att måla, att sjunga och att spela gitarr.

De första är ju nästa självklara (: men det som jag verkligen älskar att göra är ju att måla, att få sjunga och spela gitarr. Även fast jag  inte är bra på att spela gitarr så gillar jag det. Målat har jag inte gjort lika länge som att sjunga och spela gitarr, men jag har verkligen börjat gilla det. Först var det lite blyertsteckningar, sen blev det akvarell och nu är jag inne på akryl. Har testat oljefärg också, men det var inte lika roligt. Fick lite i julklapp och köpte ännu mer i ullared. Så nu är jag på g. Älskar att kunna visa upp något som jag är stolt över.
Har kommit på att det är det enda som räknas, att JAG är stolt. Så det kvittar vad andra säger, även om det känns när någon analyserar målningen och hittar en massa "fel". Är jag nöjd så är jag det.

Nu ska jag leta lite inspiration till nästa kladd :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar