tisdag 31 januari 2012

It's a new day - 10:10

Nu är jag vaken. Har sovit som ett barn, underbart skönt. Börjar dagen med lite Simon och Lewis humor (: Sen ska jag ta lite kaffe och börja röja på rummet för i eftermiddag kommer Kajsa!

Funderar på vad jag ska hitta på i helgen. Skulle behöva skriva klart arbetet om Sinnesrum, men det kan jag ju inte göra hela helgen. Jag och Emil hade tänkt börja på en gemensam tavla, skulle vara kul att börja på den i alla fall. Sen skulle en klasskompis ha fest på Fredag, men jag vet inte om jag vill gå på den. Det skulle va grymt kul att se alla fulla, men njaaa. Och Carro ville hitta på något på lördag, glo på melodifestivalen eller nått. Har typ börjat bojkotta melodifestivalen. När Eric Saade vann förra gången så blev jag anti. Hmhm, jag vet inte rikigt. Känner för att måla också (tavlorna börjar redan ta slut).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar