fredag 27 januari 2012

Friday I'm in love

Äntligen fredag nura!
Klockan är redan 16:30, vilket att Emil kommer snart. Sen ska vi åka och handla, jag har tänkt att bjuda på mat i helgen, hemlagad alltså. Vi får väl se hur bra det blir. Sen känner jag verkligen för att måla idag så jag ska ta med mig lite grejer till Emil så får vi se vad jag kan åstadkomma. Det kanske blir ett mästerverk?

Nu har jag betalat räkningen till skolan, so I'm done for now. Tänkte ju klippa mig idag, men jag vågar inte än. Vill vara helt säker på vad jag vill innan jag sätter mig ner och låter någon klippa i mitt älskade hår :P
En gammal bild på min fina tandställning. Fy, vad min käft har ändrat sig sedan jag fick räls. Kommer bli sjukt äckligt att ta ut den sen, kommer ju inte känna igen min egen käft. Spooky! Men men, det kan inte bli värre än vad det vart i alla fall, tror jag.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar