onsdag 18 januari 2012

Vadå stavfel

Var ju tvungen att kolla lite hur inläggen såg ut.. Haha, tjena mittbena! Inlägget "Självförtroende någon", skrev jag på bussen från Mullsjö och det märks ju. Vilka klantiga stavfel :P nästan lite gulligt ju.

Sen så avslutades inlägget lite snabbt där på slutet för jag var typ framme i Tidaholm då :P och medan jag skrev det så smsade jag samtidigt. Haha, whatever! Jag är bara människa (:

Imorn är det redan fredag igen och Emils syster fyller myndig! Hurra på den. Så vi ska fira henne lite på kvällen när hon kommit hem från skolan. Sen tänkte jag och Emil ha knytisfilmkväll eller nått sånt på lördagen. Eller gå på bio. Jag vet inte riktigt hur det skulle bli än, men för mig kvittar det.

slänger upp en gammal bild på besten. Haha! Fy va söter ho e! Ganska tung och varm också :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar