måndag 23 januari 2012

Mode? Vad är det?

Stil kan inte köpas av pengar. Så bara för att man kan köpa det senaste som kommer in på ginatricot så innebär inte det att man har stil. Ganska lätt. Tror att det är många som håller med mig där, tror jag :P

Jag säger inte att jag har värsta snygga stilen, eller en stil över huvudtaget. Jag tar på mig det jag tycker ser bra ut och som jag trivs i.

Många tror att de klär sig bra bara för att de har det som alla andra har, men jag tror att man hittar sin stil när man hittar sig själv. Är man inte nöjd med sig själv så syns det på klädstilen. Tycker jag. Jag vet inte ens varför jag skriver om det här, jag kan typ inget om mode. Meeen det här är väl min "blogg" va? Så jag antar att jag kan skriva vad jag vill. :P
Jag typ lever i mina skjortor. Och leggings. Det är mode för mig :P sug på den alla härmapor där ute. Våga vara du, det är det snyggaste som finns.
Jag hittade mig själv när jag klippte av mitt hår sommaren 2008. Sedan dess har jag blivit helt galen :P men det är så det ska va!

We run the world, girls!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar