söndag 15 januari 2012

Let me go home

Lät det inte för en stund sedan när Emil skjutsade hem mig. Men nu sitter jag hemma i alla fall, efter en underbar helg hos Emil. Har dock vart förkyld och inte mått så bra, men det har vart underbart i alla fall (:
Hade ju inte träffat Emil på hela veckan så jag saknade båda honom och Maito.

I fredags var ju Lottans examen, nu är hon typ klar. Awesome! Duktig som jag är så tog jag med mig kameran och lyckades ta lite kort, men glömde kameran hemma hos Daniel. Duktigt.

I lördags var vi hos Emils syster Ida och hennes pojkvän Robin. Robin fyllde år så man kan väl säga att det var kalas. Massa folk och mat, gööööött! Sen slappade vi hela kvällen (:

Idag åkte Emil till Falköping tillsammans med systern Åsa och pappa Kalle för att åka skidor. Jag låg hemma med huvudvärk (och en stark ovilja att följa med). Sov till 11, sen spelade jag tv-spel.

Det var helgen i det stora hela. Bilder på Lottetotts examen kommer när jag får kameran tillbaka. Vilket inte kommer bli snart, om jag känner min syster rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar