torsdag 12 januari 2012

the morning has broken

Nu så är jag uppe på benen, har käkat fulle och druckigt en mugg kaffe. Och mår bättre idag (: Ingen huvudvärk än i alla fall.
Nu går jag igenom lite bloggar, för nöjets skull. Alltid lika roligt att ha något att göra.

Idag måste jag fram till "byn" för att hitta någon examenspresent till systern min* och för att köpa ny hårfärg. Börjar få en sån ful utväxt och jag trivs verkligen i mitt röda hår. So red it is!

*Ja! Min syster examineras i morgon kväll! I 3,5 år har hon läst till lärare för lägre åldrar och nu är hon äntligen klar! OCH hon har fått jobb! Underbart :D Jag är så stolt. Så i morgon ska jag ta med min älskade kamera, som jag inte använt på evigheter, och ta lite kort på examensbarnet. Försöka i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar