torsdag 23 februari 2012

Twinkle Twinkle

Yoyoyo, bitcheees! :D
Här sitter jag och käkar kvällsmat, vilket är lite utsökt blåbärsfil. Yumyum! Så om vi ska sammanställa min mat idag så har det vart: potatismos, glass och yoghurt (stavn?). Känns så bra, not.

Har inte gjort någonting idag. Städat minimalt på rummet, kollat på James Bond tillsammans med Bror och Isä. Trevligt trevligt. Det värker i mina gaddar trots värktabletter man stoppat i sig, så man kan väl säga att jag lever livet?

Ne, längtar till morgondagen. Lite psykologi och sen fredagsmys med Emil (: Igår kväll hjälpte han mig med nattandställningen, som har blivit svårare att få på av någon anledning. Skrek till lite när det gjorde som ondast och han var inte så förtjust i det precis. Han trodde att det var hans fel, men det gör lika ont när jag gör det så. Ingen skada skedd.

Mina räddare i nöden: The Yogscast
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar