onsdag 15 februari 2012

Mjölkmonstret och jag

Vi har precis vart ute på en promenix. Såg tre älgar och blev helt till mig men när jag berättar för Emil så säger han: "de brukar vara där". Som om det inte var något.. Jag som är en liten ovetande och ovan stadsbo brukar ju inte se älgar så ofta, speciellt inte såna älgar som stirrar tillbaka. Men men, de brukar ju vara där så det är väl ingen fara. Hahaha, fick världens panik när jag såg dem, vart ännu räddare att Maito skulle se dem och börja skälla, så jag småsprang därifrån.. Hehe, halkade typ några gånger i min flykt från de blodtörstiga älgarna. Men man måste ju tänka på sin säkerhet? (;

Aja, jag är lite tuffare än Maito i alla fall, hon blev livrädd för sin egen skugga :P






 om man tittar riktigt, riktigt, riktigt noga så kan man se tre älgar på den här bilden  ^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar