onsdag 22 februari 2012

Frustration

Aaaaaaaaaaaaaaaj! Säger jag bara. Jag blir så in i Hälsingland frustrerad, trött, arg, ledsen och ALLT annat på den här förbannade tandställningen! Har för sörja ont. Tänk då att redan ha förbannat ont och sen tröka i en nattandställning som ska dra ännu mer, på natten! GAAAH! Och då har jag inte nämnt gummibanden som ska plockas ur och i munnen hela tiden. FATTA vad jobbigt detta är!

Visst visst, jag har valt det själv. Bla, bla, bla. Ni som säger så har verkligen inte mycket hjärnkapacitet säger jag bara. Ni tror att man bara gör sig till, att det inte alls gör så ont som man säger. Men jag ska säga det att det gör så mycket ondare än ni någonsin kommer fatta! Inte nog med att man inte kan tugga eller bita för att det gör så ont, det värker som in i Hultsfred hela tiden också.

Hade jag fattat att det skulle göra så här ont, ta så här lång tid och att jag skulle behöva ha nattandställning IGEN så skulle jag aldrig ha sagt ja! Jag har inte en hel sörja tågstation i käften för att jag tycker om det! Jag har det för att mina tänder skulle bli bättre, för att mitt bett skulle bli bättre så att det inte ska slita fel på tänderna. Och alla andra säger ju att det är värt besväret. Det hoppas jag verkligen. MEN för att det ska bli bra så måste jag sköta min nattandställning, ha den varje natt och även på dagarna när jag inte gör något speciellt. Hur kul är det?! Inte ett skit! Andra har ju bara litat på tandläkarna att de ska spänna alla trådar rätt och skit, men jag måste sköta detta själv. #¤(/)("/@%=!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar