söndag 19 februari 2012

Live, laugh, love

Live well, laugh often and love much

Man lever bara en gång. Varför då inte leva fullt ut?
Ska man skriva sig en lisa för att hålla koll på allt man måste hinna innan man dör? Ska man kämpa för att behaga alla andra och inte sig själv? Vad är meningen med livet? Ska man ta allt med en nypa salt? Eller är allt på blodigt allvar? Ska man hitta sin själsfrände? Ska man omge sig med dem som man älskar eller dem som inte ser vårt rätta jag?

Ja du, djupa saker va? Jupp. Men man måste ju använda den där tunga klumpen som skvalpar runt i huvudet någon gång under dagen. Hahaha, ne jag vet inte ett skit om livet mer än att jag vill tillbringa resten av det tillsammans med Emil. Jag vill bli älskad och omtyckt för den jag är, det är vad jag vill (:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar