torsdag 9 februari 2012

Official finally

NU är det äntligen officiellt, min syster ska gifta sig i sommar! Planeringen är i full rulle, inbjudningarna är ute klänningen är nog bestämd, färger och skit ska bestämmas och jag har erbjudit mig att sjunga på vigseln (: Snäll som man är, ne men det ska bli riktigt roligt. Har ju en förmåga att göra bort mig totalt när jag ska sjunga för folk, men det här ska bli bra!


Tycker det är sjukt kul att de ska gifta sig, de här väl vart tillsammans i 5 år nu och det är väl på tiden :P Önskar dem verkligen all lycka.


De ska ju ha värsta stora bröllopet också, med en massa släkt, vänner, mat, gäster och sånt därt. Jag och Charlotte är ganska olika på många plan, speciellt det här :P Jag vill gifta mig hemligt och bara chocka alla, typ som mamma och pappa. That's me!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar