måndag 27 februari 2012

En bok som ligger varmt om hjärtat

Höll på och plocka lite i min bokhylla och fick syn på min absoluta favoritbok. Har inte kollat i den på jättelänge, men det var som dags nu. KÄRLEK!!

 Den här söta boken fick jag av Emil för ett bra tag sedan. Jag vet inte när jag såg den för första gången, men ända sedan jag såg den så ville jag ha den, eller ja jag ville få den av en kille såklart. Och tänka sig, det fick jag! :D snacka om att jag blev helt salig.
 fulaste ID-kortet.. datumet då det blev han och jag
 I den här "kärleksboken" så är det en massa bilder på hjärtan, en massa söta och kärleksfulla citat, bilder på berömda filmkyssar, kärlek i tecknat och en massa sådant gulligull (: hehe, varje flickas dröm?



Tack än en gång,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar