måndag 20 februari 2012

I wanna dance with somebody

Hjälp, vad dagarna går upp och ner! Från mensvärk och all värk man kan ha till superlycklig. Hahaha, hormoner?

Ne, men idag har jag mått så illa bra och haft så illa roligt. Hade nästan glömt hur sjukt roligt jag har i skolan. Anne och jag har flabbat gärnet som vanligt och jag kan verkligen vara mig själv för första gången i skolmiljö (: Ja, idag mår jag bra. Frågan är bara hur jag mår imorn, då väntar tandläkaren på mig.. Skitsamma. Jag kanske kan flabba bort det med?

Nu ska jag bjuda på fruktansvärt vackra bilder från dagen. Hahaha, jag är ju den fagraste i landet så att säga :P och jag är ju väldigt snäll så jag delar med mig av mitt vackra ansikte.

 Mitt vackra öga. Finns inget mer att säga


 Det blåste så mycket att tårarna rann, men ingen ville torka dem, konstigt nog.

min sexiga blick.. oh yeah

Allt som allt har detta vart en riktigt bra dag. Pricken över i'et skulle vara en kram från min manliga vän Emil. Men det får vänta lite, den som väntar på nått gott... Ey, fy vad trött jag är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar