fredag 24 februari 2012

The colour of my love

Det känns verkligen att det är fredag, man får typ en frihetskänsla eller nått (: känns fantastiskt. När jag kom hem till Tidaholm förut så kilade jag in på ica och köpte ett lager med varma koppen och ett paket glass till helgen. Värken har inte gått över och det känns fortfarande som om tänderna ska ramla ur om de nuddar vid något. Råkade bita ihop igår, smärta.. Men det är bara att "bita ihop", hehe. Lite trött humor, men bättre det än ingen humor.

Om ca 2-3 timmar så kommer min riddare i sin blåa nissan och hämtar mig (: det kommer nog bli lugnt i helgen. Inget planerat eller så, men vi får se. Jag har mina målargrejer där så det kanske blir lite gjort.

Jag känner mig så bubblande lycklig idag! Det pirrar i magen och jag vet inte varför! Men jag är glad, fy vad bra det känns idag. Lite för bra. Hahaha, det är ju bara allt som kan gå fel så varför oroa sig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar