lördag 18 februari 2012

I'm white and I'm proud

Ayeeeeah, här sitter jag. Helt vaken tillsammans med Emil medans de små tutorna (L&C) snarkar brevid varandra därnere. Känner mig grymt stolt över att jag är så pigg, stolt!

Nu känner jag för en liten smörgås för magen är lite orolig. Sen vill jag gå ut med Maito en liten sväng, vem vet jag kanske träffar på något exotiskt djur på vägen. Igår såg jag ju inte mindre än 6 stycken (6 STYCKEN på en gång!!) rådjur, mhm avundsjuk? Yeah, you know it.

 Är glad över att mina menssmärtor har vart milda än så länge, men man ska inte ropa hej innan man hoppat över bäcken, man kan ju ramla i och hur kul är det när den man hälsade på står och flabbar åt en? Inte alls så trevligt.

Nae! Nu får det vara måtta på dumheterna! Frulle till mig tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar