söndag 12 februari 2012

awake at last

Här sitter jag, nyvaken och go, hejhej.
Det var supertrevligt på mässan igår. Blev lite besviken för det var ju inte alls så mycket att titta på som jag hade trott, men men. Jag och mamma snodde en massa godis. Hehehe, vi skämde ut Charlotte några fåtal gånger.

Det roligaste var modevisningen, men de gick alldeles för fort så man han ju knappt se något. Men det var sjukt mycket fina klänningar och pojkar (; ne, det var trevligt pch godiset var gott förutom alla äckliga geléhjärtan.. Har en massa halvdanna bilder på kameran, men de tänker jag inte visa nu i alla fall. Du får längta lite :P

Idag ska vi åka till mormor och fika. Jag och Emil ska ta med oss Maito för mormor har inte sett henne sedan hon var valp. Hoppas hon uppskattar det. Hon sitter ju bara ensam på dangarna annars..
Ne! nu underar jag vart Emil tagit vägen. Han skulle ju bara hämta mat till Maito?

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar