onsdag 8 februari 2012

Egocentrerad?

Lite mycket bilder på mig själv, tycker du? Synd om dig, tycker jag!

Har nog aldrig tagit så pass mycket bilder på mig själv som det senaste och nuvarande året. Vet inte vad det är för fel på mig. Har väl börjat acceptera att det är så här jag ser ut? Ne, jag vet inte.
Har alltid avskytt hur jag ser ut, det har alltid varit något som jag vill ändra på eller som jag har skämts för. Haha, bittert! Men nu så är det typ, whatever this is who I am and I am what I am. Hahaha!

Sen är ju Emil en underbar liten filur som spottar komplimanger på mig (TACK!) och det har nog bidragit till det hela. Och sedan jag började på Folkhögskolan så har jag börjat ta för mig mer, visa vem jag är och bara kört på. Men nu det senaste har jag känt att jag börjat dra mig tillbaka i mitt skal igen, vilket inte är bra! Så nu får jag ta i med hårdhandskarna och visa mig själv vart skåpet ska stå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar