söndag 18 mars 2012

tears in heaven

Tillbaka i mitt rum igen. Fattar inte hur tiden kan gå så fort. Veckorna bara försvinner. Förra veckan var jag så säker på att det var fredag, när det var måndag. Jag kunde inte komma ihåg att det vart helg..

Usch, det börjar bli läskigt. Det är snart slut på mars och snart är jag ingen tonåring längre, konstigt. Aja. Veckan som väntar kommer nog bli ganska bra. Imorn är det skola, vi ska få besök av en kille med autism, det ska bli sjukt intressant. På tisdag ska jag med Anne till Jönköping (: Det kommer bli för sörja roligt. Onsdag blir det ett studiebesök, torsdag blir det nog mer HP med Kajja och sen är det fredag igen (: Helt otroligt.

Nu ska jag fortsätta på Martin Luther King-arbetet. Har börjat skriva i alla fall, poäng till mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar