tisdag 6 mars 2012

mixed feelings

Sitter här med nattandställningen på mig. Hatar den. Jag vill inget annat än att slippa den!! Det är tillräckligt med rälsen. Nu har jag dock börjat äta riktig mat igen, men bita kan jag inte för då ramlar väl framtänderna ut antar jag.

Känns som om jag kommer ha överbett kvar när detta är klart. Är så in i hellskotta besviken på alla förbannade tandläkare! På fredag firar jag och min räls 1 år och 9 månader. Jag har fortfarande två små mellanrum i övre tandraden och överbett. Tack så hemskt mycket för det. Känns som om allt har varit i onödan! Jag har dragit ut 4 tänder, till viken nytta?! Jag har haft ont, till vilken nytta?! Har jag överbett kvar när det här ska vara klart så kommer jag sparka Rustan på nötterna, skrika och gråta, eller bara bita av Rustans fingrar.

Jäkla mycket sörja jobb med den här skiten! Nattandställning, vilken idiot har kommit på den?! Tandläkarna har 3 månader på sig, sen ska den vara ute. 1,5 år sa dem, fick räkna med 2.. Jomen visst, inga problem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar