torsdag 8 mars 2012

Smile, though your heart is aching

Smile, even though its breaking
When there are clouds in the sky, you´ll get by,
if you smile through your fear and sorrow
Smile, and maybe tomorrow 
you´ll see the sun come shining through for you

Charles Chaplin

Även om inte allt är klappat i mitt liv så är jag ändå glad. Jag har väldigt mycket. Jag har den där Emil, som för övrigt är för sörja underbar (även han har sina moments), jag har fruktansvärt sköna och stöttande (klass)kompisar (trodde aldrig jag skulle öppna mig så mycket på så kort tid) och jag har en familj.

Jag älskar den där lyckliga känslan när man bara vill hoppa upp och ner och skrika "wiwiwiwiiiiwii!". Imorn är det fredag, jag ska träffa Anne och skratta på psykologin och jag ska till Emil (min kille!). Jag ser fram emot en mysig, lugn helg med lite plugg och lite målande.

En gammal goding efter en tråkig morgon på skolan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar