torsdag 1 mars 2012

The greatest love of all

Idag ska jag träffa en av  mina närmaste vänner, Kajsa :D Vi ska chilla gärnet, käka B&J glass och dricka Fanta lemon, PLUS kolla på Harry Potter. Hur många filmer det blir vet jag inte, vi kanske får ta en uppföljare för att kolla klart på alla :P

Det kommer nog bli awesome!

Jag har tänkt lite (ja, just det jag kan ju det) och jag har kommit på att det finns nog bara två personer som verkligen känner mig och det är Kajsa och Emil. Annars känns det som om jag typ delar upp information om mig beroende på person och situation. Kajsa har ju känt mig sedan förskolan så hon vet ju vem jag är så att säga och för Emil kan jag inte dölja något. Och jag kan verkligen inte rå för att jag gör som jag gör. Jag har svårt för att öppna mig för människor och svårt för att hitta riktiga vänner, MEN det har börjat bli bättre. I skolan t.ex så vågar jag vara mig själv fullt ut, även om de andra börjar tröttna på det :P

YEAH!!





Att bjuda på sig själv är det roligaste som finns

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar