onsdag 14 mars 2012

Ultramegasuck delux

Fy, vad mycket skit jag har. Mitt rum äts upp av alla papper och skit som jag knappt vet vad det är. Känns så bra? Har i alla fall försökt att rensa lite och satt in lite papper i pärmar, känner mig väldigt duktig.
Spelade lite gura på trappen i solen idag igen, tredje dagen i rad. Det är ju bara helt fantastiskt! Måste få vana fingrar igen eftersom det var så länge sedan jag spelade sist. Men det blir bara bättre och bättre. Kan nästan spela hela Tears in heaven utan att få för ont :P Yeah!

Här är några superfina bilder från min tågresa (:









Kan säga att folk stirrade ganska bra på mig när jag satt där och posade :P Men jag är i alla fall en mogen kvinna som vägar bjuda på mig själv, i de flesta sammanhang.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar