torsdag 10 maj 2012

Last day

Sista dagen för oss på kursen. Det regnade på vår aktivitet som vanligt, men det blev lyckat i alla fall. Idag var det en tjej med som de tecknade i handen med, så nu har jag sett det :D Yeeeey!

Annars har dagen vart piss. Tog ingen regnjacka eftersom det var så fint väder på morgonen. Så jag har varit väldigt blöt och väldigt kall idag. Plus att jag fått mens så jag går på värktabletter. Direkt när jag kom hem fick man steka korv.. Av någon anledning. Sen när man har stekt korv, "ska du inte ha någonting till?". Ursäkta?! Här steker jag korv direkt efter en lång dag i skolan (var hemma 18:30, åkte 06:30) då kan väl du lyfta på din röv och göra något du med?!
Bröt ihop i min ensamhet sen för att jag var så trött. Men men, sånt händer.

Ska färga håret nu hade jag tänkt, men jag känner inte för att göra någonting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar