tisdag 22 maj 2012

I know I gave it to you months ago

Skulle gått till skolan idag, men när klockan ringde imorse kände jag inte för någonting. Hade ont i hela kroppen och drömt en massa skit som fått mitt huvud upp i ett ännu högre spinn. Så, har sovit till nu, 12:50. Ska försöka duscha nu om kroppen orkar gå upp.

Jo, vad som har hänt är:
  • Emil har köpt hus. Igår fick han nycklarna och vi började med en gång att riva tapeter och mattor. Han ska förmodligen flytta in imorn. Det är mycket att göra innan allt blir klart, men nu är vi på gång.
  • Skolan slutar på fredag. Det är den bästa klassen jag någonsin vart med om och jag är förbannad på mig själv för att jag inte lärt känna alla mer. Även om jag vart mig själv mer än någonsin, har jag inte kunnat öppna mig för någon. Bra jobbat.
  • Ska träffa SYOn för komvux på torsdag, hoppas jag får reda på om jag har kommit in eller inte. 
  • Fått schemat för i sommar. Skönt att få veta att jag ska få jobba, men hade gärna tagit mer. 
  • Har kanske ett annat jobb på g, som personlig assistent. Inget är klart. Väntar på att mamman ska höra av sig så jag kan träffa dem. Är förbannad på mig själv och mina föräldrar att jag väntat för länge på att ta körkort. Annars hade kanske jobbet vart mitt. Vet inte om det bara är sommar vikariat eller annat. Men det ska jag ta reda på när jag träffat dem.
  • Nästa helg ska syster gifta sig och det är mycket som ska övas på och mycket som ska klaffa. Ångrar nästan att jag lovat vara med och sjunga.. Men jag hoppas att det kommer gå bra.
Så för mig är det här ganska mycket. Tänker på allt och inget. Men tack vare min underbara fästman så vet jag att vad som än händer kommer han vara där. Och bara den tanken får mig att slappna av en aning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar