onsdag 2 maj 2012

Sköna Maj

I den här månaden händer det mycket, vill jag lova. Och fort går det!

Idag var jag hos käftis, blev sörja om i en tand när de höll på att rota så jag nästan började gråta. Alltid lyckas med man något. En bra nyhet är att jag inte behöver ha nattandställningen mer och en dålig nyhet är att jag inte kommer få ta ut den än. Kul. Blir nog över sommaren i alla fall. Kuuul.

Hur som helst, det har vart en underbart fin dag idag. Vi satt ute i skolan och jag lyckades bränna mig lite sådär halvfult på näsan, grattis. Det är tre veckor kvar i skolan nu. Känns helt overkligt. Jag kommer sakna alla goa människor så illa mycket. Och nu måste jag söka något annat att göra till hösten.


Hade mina balla uggleshades ;O Känner mig så illa häftig!

Som sagt, mycket att göra, i alla fall den här veckan. Skulle ha cyklat en sväng nu, men jag har så ont i käften att om det guppar så börjar jag nog gråta. Det är väl PMS också, men i alla fall. Ska måla nu istället för att hänga läpp.

SEEEEES!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar