torsdag 31 maj 2012

Here I am once again

Hej alla patetiska bloggläsare! Hoppas ni njuter av livet medans ni kan. Kan i alla fall säga att jag njuter så mycket jag kan.

Idag hämtade vi Charlottes brudklänning! Hon kommer att vara den vackraste bruden ever!
Sen har jag vart på intervju för ett jobb som personlig assistent åt en döv tjej. Hoppas verkligen att de vill ha mig! Hon kommunicerar genom tecken så det vore så in i helskotta roligt att få jobba tillsammans med henne. De sa att det såg ljust ut för mig nu så, jag hoppas verkligen att det ska fungera. Vore fenomenalt bra! Är helt spattig just nu. Så cplycklig som man kan bli! Längtar efter en kram av Emil!! :D

Har tyvärr inget datorsladd till mobilen här, den är hemma, men datorn kommer snart hem den med. Dock har vi inget internet i huset än. Trök. :P men om sladden vart här kunde ni ju sett lite bilder från idag, på mig. Men nu slipper ni det! Haha!

Är helt cp-glaaad! ;D


Man är inte roligare än vad man gör sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar