måndag 7 maj 2012

Tonight, we are young

Kom precis på att jag inte behöver vara i skolan imorgon förrän 12:30 (: NICE!

Den här veckan kommer bli händelserik! Cykla tandem, ha hand om en aktiveringskurs för dövblinda, träffa Jeniefer i Falköping och jobba. Jag ser fram emot detta, kan jag säga. Sen längtar jag såklart efter min Emil och kommer kanske hinna träffa honom på lördag <3

Ska nog dra till Skövde en sväng på lördag efter jag vart hos Jeniefer. Ska köpa mig ett par nya connies, blir nog ett par låga röda (: Tack vare Kajsa och Emil har jag äntligen bestämt mig.
Inte så att jag är besatt av converse.. jag bara diggar deras skor. De håller länge, man använder dem hur mycket som helst, de passar till allt, de passar till alla och de finns i massor utan fina fräger! :D Rena rama drömmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar