onsdag 7 september 2011

Weuuu weuuu

Idag har jag varit i skolan, yeey. Haft väldigt ont i munnen efter tandläkarbesöket igår. Var ju hos Rustan gullet, han är ju för söter. Så nu värker det. Har ont hela tiden, men så är det.

I alla fall, idag har jag varit i skolan och lärt mig ännu mer teckenspråk. Wiiiiiiie! Älskar att teckna, det är så illa roligt. Vill ha mer! Funderar på att kanske läsa till teckenspråkstolk eller liknande. Men vet inte vart det finns en sådan utbildning. Men jag vill, just nu i alla fall. Det vore väldigt roligt.

Efter skolan så åkte jag till Skövde, för att leta efter present till Emil (han fyller 20 nästa fredag). Hittade lite smått och gott, nu hoppas jag bara på att han ska gilla det. Annars får han väl byta det. Nu ska jag softa lite innan jag ska lägga mig.

PYSS PYSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar