tisdag 27 september 2011

Lazy day

Åkte till Emil efter att han hade slutat jobba, vid 6:20 på morgonen ungefär. Sov en stund, sedan diskade jag lite, lagade lite mat och lekte med Maito.
Har med andra ord inte gjort så mycket idag. Har tänkt hela dagen på sketna CSN och om jag nu kommer få något bidrag eller inte. Alltså det suger ju om jag inte får NÅGONTING, jag menar jag går ju ändå i skolan och studerar. Då kan jag lika gärna bara gå hemma och skriva in mig på arbetsförmedlingen.. Men jag vill ju fortfarande läsa teckenspråk och allt annat. Det suger helt enkelt.

Hade det bara vart kostnaderna för skolan och böckerna så hade jag inte brytt mig om csn, men det är ju det förbannade busskortet som kostar. 825 spänn i månaden är ganska mycket för mig. Jag hatar csn!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar