fredag 9 september 2011

Boring boring BORING!!!

Har så illa tråkigt! Tur att facebook finns annars skulle jag verkligen inte ha ett skit att göra. Och tack för att det finns filmer att ladda ner. Thank you guys!
Päronen har dratt till gbg över helgen så jag är helt ensam.. Sjuk som jag är vill väl ingen vara i närheten? Suck. Skulle vilja bli ompysslad eller få sitta och mysa med någon, men icke sa nicke. Jag har blivit lämnad för att vara ensam. En bra sak? Kanske. Kommer jag få något gjort? Inte så säker på det. Kommer jag att ha tråkigt? Det är en sak som är säker! Hurray!

När man känner sig som mest ensam så ska man kolla på romantiska filmer så att man känner sig ännu mer ensam. Jepp, det är typ mitt motto eller nått.

Nu, tillbaka till filmen. So long Suckers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar