söndag 28 augusti 2011

Det är inte lätt, när det är svårt

Har jobbat idag och haft jättekul. Saknar jobbet kan man säga.. Men men, jag hoppas att jag ska få kunna jobba lite på helger och när jag är ledig.

Har vart hos Emil annars i helgen och vart med Maito <3 ynderbar hund, min lilla kompis.
Imorn är det dags för en ny vecka i Mullsjö. Första veckan gick oerhört bra, hade aldrig trott att det skulle bli så bra som det blev, men det blev det. Men nu börjar allvaret, alltså schemat börjar gälla :P Jag ska läsa: Teckenspråk x2 (vill lära mig så mycket jag kan!), Handikappkunskap, Etik och Friskvård, Historia A, Psykologi A, Religion B och Samhällskunskap B. (: Kommer då att gå måndagar, onsdagar och fredagar. Är med andra ord ledig två dagar i veckan. Oh yeaaah!

 Var ute och gick.. Hade så illa tråkigt. Familjen är i gbg, kommer dock hem idag. Men det är så tråkigt att vara hemma ensam ibland.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar