söndag 7 augusti 2011

Tomorrow I will go on a trip by my self

All by my seeeelf! Don't wanna be all by myyy seelf!
Har bestämt mig för att åka till Mullsjö imorn.. För att kolla hur lång tid det tar att gå till skolan och hur det ser ut. Så att jag kan känna lite säkerhet inför det nya läsåret som börjar om två veckor. SÅ NERVÖST. Så jag ska ta bussen imorn vid 11 för att själv utforska den nya studiestaden :P Jag hoppas verkligen att jag hittar till skolan och att det är gångavstånd så jag slipper gå en mil om dagen.

Usch.. Fattar inte att jag ger mig in på det här igen. Blir så illa nervös av att träffa nya människor. Tänk om ingen gillar mig? Tänk om alla redan känner varandra? Tänk om jag kommer att få gå själv i ett helt år! Allt detta kan stavas med ett ord: Å-N-G-E-S-T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar