fredag 6 juli 2012

Sucky week

Den här veckan har inte varit min, det kan jag säga. Det mesta med den här veckan har gått åt skogen.
I måndags hade jag den jobbigaste arbetsdagen i hela mitt liv. En dement gubbe som inte svarade på tilltal, bara stirrade rakt framför sig. Sen pissade han på sina byxor, men ville inte byta.. jag fick lyfta hans ben åt honom, en gubbe på 90-100 kg och försöka byta han byxor. Han vägrade att sätta sig ner! På dagverksamheten ska man kunna tillse allas behov, inte bara två styckens! Fick damp på att man skickar dit så pass sjuka personer som inte har nytta av det!
Sen på onsdagen skulle jag köra i Fkp. Hittade inte mina nycklar så lämnade dörren olåst, glömde mobilen. Var sjukt stressad och körde dåligare än någonsin. Körde nästan på två pers, en på moppe och en i bil. Jättebra. Sen när jag kom hem var dörren låst. Fick sitta ute och vänta på Emil i 3 timmar.

Kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar