måndag 25 juni 2012

Sanningen

Herregud, jag vet inte vad det är för fel på mitt humöt, men något är det i alla fall. Shit vilka svängar.

I torsdags kväll kom jag på att jag inte övat på guran och jag skulle spela på jobbet dagen efter. Jag fick fullständigt panik och flippade ur. Först satt jag och övade, men fick så fruktansvärt ont i mitt lillfnger, det satte igång alltihop. Jag började gråta och blev så arg på allt och alla.
Emil, som är så sörja söt, försökte få mig att lugna ner mig, få mig i säng. Men jag var så förbannad. Sen somnad jag i soffan och han tvingade mig att följa med honom upp.
Somnade med en gång.
Vaknade 7:30, börjar 8:00, så jag fick panik. Bara rusade upp, sprang in i duschen. Sen när jag skulle samla ihop låtarna som jag inte övat på eller hunit gå igenom. Så bara jag slängde allt på golvet, rusade in på toaletten och började hyperventilera. Jag trodde jag skulle svimma. men det gjorde jag inte i alla fall.

Emil tvingade mig ut därifrån i alla fall och jag lugnade ner mig. Jag var bara riktigt förbannad en bra stund. Men efter att jag vart på jobbet, träffat en massa underbara gamlingar så kändes allt så mycket bättre.
Bad Emil om ursäkt sen, såklart.

Snacka om berg och dalbana. Stressig dag blev det i alla fall.

Tänkte bara att jag kunde dela med mig lite av mitt lidande <3

Luv,
Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar