onsdag 11 april 2012

hug me

Emil droppade förbi, drack lite kaffe och kramade om mig. Söt han är den där lilla pojken. Ibland vet man inte om man vill krama honom eller sparka till honom i baken, men man kan inget annat än att älska honom.

I fredags gjorde han en liten fuling. Jag hade glömt plattången på hemma hon honom (stupid, stupid, stupid) så han skulle då åka hem och stänga av den. Jag städade så länge, men efter en stund tyckte jag att det tog väldigt lång tid att bara åka hem och vända. Blev värsta orolig och trodde att det hade börjat brinna eller  nått av plattången. Började ringa honom och grejer. Men sen kom han och vad hade han inte med sig om blommor och choklad.. Snacka om att jag blev snopen. Jag hade ju redan fått mina presenter! Hatar när han gör så..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar