onsdag 4 april 2012

den fjärde april tvåtusentolv

Idag är jag alltså 20 år. Jag kan knappt fatta det själv, känner mig så sjukt gammal.

Det har vart en bra dag, och den är inte över än. Började med att bli väckt av att Maito stirrar på mig, sen när hon ser att jag är vaken börjar hon slicka mig i ansiktet. Gutt!
Fick presenter av Emil, alltid lika påhittiga Emil <3 han slutar aldrig att förvåna mig. Sen åkte vi hem till mig och åt tacos och tårta :D Mormor kom också, vilket jag blev väldigt glad för, träffar henne inte så ofta.

Nu sitter jag här i mitt rum och ska snart måla lite. Har tagit hem tavlor från Emil som ska hängas upp i rummet på något vis. På fredag så ska folket få komma ner och titta på mina tavlor (: om de nu vill det :P

Spank you, spank you very mutch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar