fredag 30 december 2011

Happy new year

Nu sitter jag här vid datorn igen, än en gång. Men jag var faktiskt tvungen. För annars kommer jag aldrig att kunna lära mig ABBAs låt Happy New Year ikväll. Och jag tänkte framföra den imorn. Så sitter och lyssnar på den och undrar om detta kommer gå. Haha, upp till bevis imorn Isabelle! Man eller mus :P
Ne, jag kommer väl att klara det, sångmässigt. Efter år av människor som sagt att jag sjunger bra så börjar jag äntligen att tro på det, tror jag. Hahaha, har verkligen ett uselt självförtroende. Men det värsta är att jag blir så sjukt nervös när jag ska sjunga att allt bara går åt skogen. Det går lättare på jobbet, men det är katastrofalt i varje fall.

Imorn är det nyårsafton, kan inte fatta att ett till år har gått.. Jag och Emil har snart hållt ihop i 4 år. Kan knappt fatta det. Vi har klarat oss igenom en hel del. Och jag hoppas verkligen att vi kommer komma längre (:
Alla har sina ups and downs, det kan man inte komma ifrån, men jag älskar verkligen honom.

Aja, nu ska jag sitta och ta in den här låten :P C u


Gott Nytt År!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar