måndag 7 november 2011

I'm bored!

Haft ett jättebra lov, tackar som frågar (: Har vart med Emil den mesta utav tiden, bara för att jag vill. Så det så. Har för mesta dels sovit, typ hela tiden, jämt, 24/7 i alla fall trött 24/7. Men så är det.
Hade hoppats på att fått jobba mer, men det blev bara en dag, vilket jag är tacksam för!


Har faktiskt saknat lektionerna, i alla fall teckenspråk. Och alla min sköna classmates! De är ju så illa härliga! Patric och jag hade ett riktigt funnymoment idag... Fy sjutton vad roligt, jag var ju lite övertrött också så jag skrattade så jag grät. Awesome dag (:
Snackade mycket om FN´s regler för människor med funktionsnedsättning, mycket intressant. Och nu börjar vi tagga inför Stockholmsresan på måndag! Ska bli så illa kul att fara dit med hela Allmänlinjen. Jag och Mathilda ska shoppa lite, men det ska bli riktigt intressant på MR-dagarna.

Nu ska jag vara ett litet stud och plugga lite teckenspråk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar