söndag 23 oktober 2011

livet på en pinne

Har inte skrivit på ett tag, sorry Kajsa (; men jag har inte orkat. Skyller även på tiden. Lågt, jag vet.
I alla fall, livet rullar på. Jag och Emil är fortfarande ihop och jag älskar honom som aldrig förr, hehe. Nemen vi har det bra, helt ok, bara det att hunden pissar i soffan när vi sover.. Haha! Alltid är det något?

Har även fått problem med magen och då menar jag problem. Får kramp, knip, värk, ja allt du kan tänka dig. Kan inte äta något utan att få ont någonstans i magen, kul. Men det rullar för det.


Trivs som fisken på skolan. Har underbara klasskamrater och jag tänker aldrig i livet hoppa av bara för att csn är pundare!

Måste bara säga att jag saknar dig, Kajsa! Vi måste träffas snart! Så snart du kan tugga bulle! <3 Och tjöta skiit såklart (;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar