onsdag 27 juli 2011

Gå brevid?

Min pappa kan inte hantera en tvättmaskin.. Han är 45 år gammal och slänger in blandade grejer som ska tvättas på 40 och 30 grader och sätter på långprogram med 60 grader. Så nu är ett par av mina leggings 2 meter långa. Suck!
Enligt mamma är det inte heller första gången. Så han kanske borde gå brevid ett par gånger så han lär sig, som man gör när man ska sommarjobba och så? :P Han skulle nog behöva det. Hans enda "försvar" var att han hade sorterat så gott han kunde... Jaja

Har vart hos Emil en stund nu på kvällen. Spelat tv-spel, käkat sallad, glass o tårta. Mycket man hinner med på 4 timmar, haha. Trevligt att få kramas lite, har ju inte träffat karln sedan i söndags (Ja, jag kan faktiskt vara utan honom, men jag är väldigt gärna med honom).
en väldigt gammal bild på min sweetheart och mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar